Mi Querida Oaxaca - Reisverslag uit Oaxaca, Mexico van Nicole Eijberts - WaarBenJij.nu Mi Querida Oaxaca - Reisverslag uit Oaxaca, Mexico van Nicole Eijberts - WaarBenJij.nu

Mi Querida Oaxaca

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

15 Oktober 2007 | Mexico, Oaxaca

Hola Chicos y Chicas!

Como estan? Yo estoy muy muy bien! Ok ik ga maar niet verder in het Spaans, want tja anders zouden jullie het niet kunnen lezen haha. Maar het is echt zo dat tijd vliegt, het is alweer mijn laatste, ja laatste weekje in Oaxaca hier en ik vind het echt jammer dat ik zaterdag weg moet. Ik heb het hier echt naar mijn zin nl en elke keer als ik een tripje heb gemaakt, heb ik heimwee om naar huis (dus Oaxaca) te gaan. Ik begin zaterdag met mijn reis door Mexico heen en we hebben al een heen reisschema gemaakt (voor degene die het alvast willen weten, vraag mijn mama haha, want ik ga het hier niet allemaal verklappen haha). Ik neem jullie wel mee op mijn avontuur haha.
Ik ben vandaag weer teruggegaan naar school en de kids in het weeshuis achtergelaten. Dat was wel even lastig hoor, ze zijn nl allemaal zo lief maar ondertussen ook zo ondeugend (zie pics...).. Ik heb het geld dat ik van jullie gekregen heb, besteed aan het project op de vuilnisbelt. Voor meer info kunnen jullie kijken op www.simplysmiles.org. Dit is nl de organisatie die dit project opgestart heeft. En dan moet je even kijken naar Dump project, daar staat wat ze met het geld gaan doen. Ik ben ontzettend blij dat ik een handje (met jullie hulp natuurlijk) heb kunnen bijdragen, want deze situatie is echt schrijnend.. Dus het is een goed doel! Nog super bedankt hiervoor!
Maar zeker dat ik Oaxaca ga missen. Ik vind Oaxaca een stad (die gelukkig niet al te groot is) die leeft. Ok ik ga het jullie even laten inbeelden met6 een voorbeeld. Stel je voor dat je ´s avonds rond een uurtje of half 8 de kerk Santa Domingo ziet. Het is nog redelijk warm, de lucht verandert langzamerhand en om je heen lopen mensen die wat willen verkopen, zijn mensen aan het relaxen, anderen staan met een koffie in hun hand, weer anderen maken muziek en je voelt je gelukkig. Dit is zo´n lekker gevoel. Je hebt niks aan je hoofd, je hoeft je nergens druk om te maken, want je loopt gewoon en kijkt gewoon om je heen, heerlijk! Je denkt was dit maar voor altijd zo het geval, en gelukkig is dat hier ook. Oaxaca is gewoon een stad om lekker thuis te komen en te genieten van alles wat er om je heen speelt. Dit ga ik zeker missen en zelfs het geluid dat mensen elke dag roepen om 7 uur ´s ochtends Agua Agua, zelfs dat haha. Het enige wat ik niet ga missen zijn de blaffende honden, die mogen ze vanaf afschieten haha en de muggen die ga ik ook niet missen.
Nou mijn volgende berichtje zal snel volgen vanaf mijn volgende bestemming!

Heel veel liefs vanuit Oaxaca, mi querida!

  • 16 Oktober 2007 - 06:32

    Mama:

    Een aubade aan de stad Oaxaca met echt leuke foto's. Geniet van het laatste stuk van je avontuur. Pas goed op jezelf!!
    dikke kus mama

  • 16 Oktober 2007 - 07:26

    Josine:

    Hallo Nicole, een hele leuke reis door Mexico toegewenst, groet Josine en fam

  • 16 Oktober 2007 - 08:01

    Eefje:

    Ik wil wel weten waar je heen gaat!!!! Ga je alleen reizen of met mensen die je al hebt leren kennen? Heel veel plezier iig! Ik ga hier vandaag kijken of ik mijn stage in Delft kan rondmaken voor het afstuderen! Ik mail je binnenkort met het langere verhaal!
    X

  • 16 Oktober 2007 - 22:01

    Dees:

    hey niek,

    goed om te horen dat je je zo goed thuisvoelt in oaxaca. jammer dat je alweer moet vertrekken. ik heb nog geld gestort voor je vuilnisbelt, ik hoop alleen dat ik niet te laat was. anders moet je nog maar even een 2e donatie doen haha. Ik wens je in ieder geval super veel plezier op je reis en ik mail je binnenkort (ik weet niet hoe binnenkort want ik kom echt om in het werk voor stage) om je weer even up te daten van mijn leventje hier in de profhof en tussen alle verslaafde henkies. en maak veel pics want ik wil er alle van weten!!

    liefs, dees

  • 17 Oktober 2007 - 07:34

    Stichting Muses:

    Hallo Nicole,

    Wat goed dat je het geld aan dat project hebt besteed!
    Geniet van het reizen straks en succes met het afscheid nemen van Oaxaca!

    Groetjes,
    Romy Schagen
    Stichting Muses.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Oaxaca

Nicole
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 34815

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2009 - 17 Augustus 2009

Warsaw

30 April 2009 - 06 Mei 2009

Istanbul

26 Augustus 2007 - 25 November 2007

Mexico

Landen bezocht: