Lucky girls - Reisverslag uit Puerto Escondido, Mexico van Nicole Eijberts - WaarBenJij.nu Lucky girls - Reisverslag uit Puerto Escondido, Mexico van Nicole Eijberts - WaarBenJij.nu

Lucky girls

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

10 Oktober 2007 | Mexico, Puerto Escondido

Hola allemaal!

Hoe gaat het met jullie? Ik zit op dit moment in Puerto Escondido, ja alweer ja, omdat Danielle en ik vorige week uitgenodigd waren door onze Mexicaanse vrienden om een paar dagen gratis en voor niks een paar daagjes strand te doen, nou daar zeggen we natuurlijk geen nee tegen, dus ik ben weer teruggekeerd naar the paradise. Elke dag een ander strand is super! Maar het is hier wel super heet, dus ik heb toch maar even sunblock factor 60 gekocht voor mijn tere nederlandse huidje haha, want ik wil natuurlijk wel als een mooie neger thuiskomen en niet als een rode kreeft haha. :)
Maar goed even over het weeshuis. Ik heb vorige week de hele week gewerkt en nu ben ik ontzettend verkouden, tja dat krijg je als je met kids die verkouden zijn, werkt.. Vorige week waren de verkiezingen voor de gemeenteraad in heel de staat Oaxaca, dus de kids hadden een school en dus ook geen huiswerk, ik heb dus de hele week met ze gespeeld en gespeeld en gespeeld. Omdat er verkiezingen waren mochten de kroegen op vrijdag en zaterdag voor de verkiezingen geen alcohol schenken. Ja ze denken dat dat werkt tegen corruptie... uiteindelijk heeft 1 partij met wel een hele ruime meerderheid gewonnen, dus ja wat nou beter is wel of geen alcohol voor de verkiezingen, quien sabe?
Ik ga iig mijn geld niet besteden in het weeshuis waar ik nu werk, want zij hebben gewoon te veel geld. Tja dat krijg je als de eigenaren katholieken amerikanen zijn.. zij krijgen nl echt super veel donaties van kerken en allerlei andere soort organisaties, dus toen we ook de verjaardagsfiesta moesten organiseren voor de kids, hoefden we alleen de taart te kopen, want de cadeaus worden gewoon uitgezocht op zolder, dus aan geld geen gebrek iig hier. Nu heb ik een ander doel gevonden voor mijn geld nl families die wonen en leven op een vuilnisbelt en die helemaal niks hebben, zelfs geen dak boven hun hoofd. Nu is er een Nederlands koppel dat bezig is met een project om deze mensen te helpen en al het geld kunnen gebruiken. Dit is dus mijn ideale project om mijn geld aan te geven. Ik ga een deze dagen naar de vuilisbelt om te kijken hoe het daar is, dus dan zal ik wat foto's op mijn site zetten!
Tot zover even mijn update. Hasta la pasta en heel veel liefs vanuit een snikheet Puerto Escondido!

  • 10 Oktober 2007 - 07:40

    Leo:

    Heej Nicole!

    Dat klinkt toch allemaal weer super. Hier is inmiddels de herfst toch wel echt begonnen en zittn we lekker in de regen. Ben ook super druk met de master en kijk dus erg uit naar de herfstvakantie.

    Geniet ervan daar!

    -x-

  • 10 Oktober 2007 - 07:50

    Winni:

    Terwijl ik op mijn werk zit in druilerig nederland, krijg ik toch nog een warm gevoel van jouw verhalen! Wat een leven!
    Enjoy!
    Win

  • 11 Oktober 2007 - 18:23

    Nic:

    Hey Nic,

    Toch weer heerlijk om even een verhaaltje van je te lezen, en om even te horen dat alles goed met je gaat daaro. Het is leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt daar, en het lijkt erop dat je je daar goed vermaakt dus dat vind ik super voor je! Hoop snel weer wat van je te horen.

    Dikke kus uit Tilburg!!!

    En natuurlijk ook de groetjes van Peer ;)

  • 12 Oktober 2007 - 17:21

    Janneke:

    palmboompjes! wat relaxt dat die mensen je uitgenodigd hebben!

    ben benieuwd naar het project!

    x janneke

  • 13 Oktober 2007 - 06:03

    Tim:

    He Nic, ik wil ook naar het strand. Ben weliswaar net terug uit valencia maar toch. I miss the beach! Ola, verder alles tranquillo? Groeten Tim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Puerto Escondido

Nicole
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 34826

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2009 - 17 Augustus 2009

Warsaw

30 April 2009 - 06 Mei 2009

Istanbul

26 Augustus 2007 - 25 November 2007

Mexico

Landen bezocht: