Y tu cuanto cuesta? - Reisverslag uit Oaxaca, Mexico van Nicole Eijberts - WaarBenJij.nu Y tu cuanto cuesta? - Reisverslag uit Oaxaca, Mexico van Nicole Eijberts - WaarBenJij.nu

Y tu cuanto cuesta?

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

30 Augustus 2007 | Mexico, Oaxaca

Hola mis amigos!

Ik begin maar even met een rare zin, maar dit is de titel van een film waar ik gister naar toe ben geweest. de clue is dat iedereen en alles te koop is dus ook jij...
Maar goed ik ben nu alweer bijna een week hier in Oaxaca en het wordt steeds leuker ;)
Vanaf woensdag gaat iedereen hier een beetje poco loco, want dan is het cafe social van de talenschool. Eerst even in een pequeño cafe wat drinken en daarna los in Elefante een discotheek. Vanochtend had iedereen het dus een beetje zwaar bij de les haha. Maar goed daarvoor hebben ze dus de siesta uitgevonden in de middag echt ideaal ;) en ´s avonds gewoon weer door.
Morgen heb ik mijn 1e salsales, dus ben benieuwd...
Ik heb helaas nog geen foto´s kunnen plaatsen, want op de een of andere manier is deze compu wel snel maar is er nergens een usb stick te vinden, dus die houden jullie nog te goed.. alvast een voorproefje: mi mexicana familia, chicos mexicanos, kunst en mooie dingen.

Hasta luego!

ps. ik weet niet altijd wat ik hier allemaal eet, allemaal dingen die ik nog nooit in mijn leven gezien heb, maar ik heb gelukkig de wcpot nog niet zo heel erg van dichtbij gezien.. en verder todos los dias tortillas, tortillas, tortillas..

  • 31 Augustus 2007 - 07:19

    Eefje:

    Heej Nicole!

    Klinkt goed daar en rare dingen eten hoort erbij he! Zo kwam ik er onlangs achter dat krekels, sprinkhanen en coconnetjes heel vies zijn terwijl met schorpioenen en slang best te leven valt!
    Ik ben net weer terug in Nederland en ga vandaag eens kijken in Tilburg...

    Heel veel plezier daar!

    X Eefje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Oaxaca

Nicole
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 34834

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2009 - 17 Augustus 2009

Warsaw

30 April 2009 - 06 Mei 2009

Istanbul

26 Augustus 2007 - 25 November 2007

Mexico

Landen bezocht: