Mexico - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Nicole Eijberts - WaarBenJij.nu Mexico - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Nicole Eijberts - WaarBenJij.nu

Mexico

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

22 Mei 2007 | Nederland, Tilburg

Hola!

Net een jaartje terug uit Zweden, in de tussentijd mijn masterthesis geschreven, afgestudeerd en om maar niet alleen met mijn thesis bezig te zijn, maar een cursus Spaans 2 eraan vast geplakt.
Vandaag heb ik toch echt mijn laatste tentamen ooit gemaakt (hoop nu maar dat ik Spaans gehaald heb..)
In de tussentijd was het toch tijd voor wat bezinning van Wat ga ik nu doen, ik ben nu klaar en wat nu? Nog een master? Werken? Reizen? Uiteindelijk is het een combi geworden van reizen, spaansen werken. Ik ga nl naar Mexico!!!!
Ik zal eerst 4 weken Spaans volgen waar ik in een gastgezin verblijf, daarna 4 weken vrijwilligerswerk doen in een weeshuis en daarna nog 4 weken reizen door Mexico en Guatemala.. (misschien wel langer als het me daar bevalt... hoef ik tenminste nog niet werk "for real" te gaan doen..) Maar dat betekent dus wel dat mijn jaartjes er in Tilburg op zitten. Ik ben nog een maandje in Tillie te vinden en daarna niet meer.... Dus iedereen die nog wat leuks wil doen, let me know!!
Mijn volgende berichtje zal vanuit Oaxaca, Mexico komen.

Hasta luego!

Nicole

  • 22 Mei 2007 - 13:37

    Dees:

    hey niek,

    je hebt wel een lekker makkelijk uitspreekbare stad gekozen ;) we gaan do nog wel op stap en volgende week en de week daarop en....
    maar ik ga je wel missen hoor als je weg bent uit huis.

    xxx dees

  • 22 Mei 2007 - 14:37

    Janneke:

    Krijg je nu geen deja-vu's van anderhalf jaar geleden? Vlak voor vertrek naar Zweden?

    We spreken zeker nog wat af voordat je vertrekt! Tot snel!

    Kus!

  • 22 Mei 2007 - 14:48

    Pap:

    Nicole,

    Ik hoop dat je het leuk zal hebben in Mejico! Mooie foto's van Zweden trouwens, komen me bekend voor.....

    Dad

  • 22 Mei 2007 - 14:59

    Babette:

    Spannend! Ik kijk uit naar je eerste berichtje vanuit verre landen!!!

    Liefs Babette

  • 22 Mei 2007 - 17:47

    Alice:

    nicolientje,ja geniet er nog maar even van, de "real thing " is tenslotte lang genoeg....
    ga maar lekker veel ervaring opdoen in zuid amerika, maaaaaar nog even een tante-lijke noot: pas wel goed op jezelf!! kusjes van ons allemaal

  • 22 Mei 2007 - 20:47

    Joanne:

    Succes met alles! Ik ga je foto's en verhalen op de voet volgen.

    Ciao!

  • 22 Mei 2007 - 23:25

    William:

    He Nic!

    Leuk man! Heel veel plezier met de voorbereidingen, want die zijn ook gaaf! Ik zom over twee weekjes even langs in Tilly en praten we met een bak thee even bij.

    XX

  • 23 Mei 2007 - 06:27

    Mama:

    meisje
    weer een spannend avontuur. Maar ...pas goed op jezelf en geniet ervan
    kus
    mam

  • 23 Mei 2007 - 06:32

    Caroline:

    Hey Nicole

    Je zal wel denken... wie is dat nu? Ik heb de link van je weblog via Ron (Zuylen) gekregen.. en ik ga hem aandachtig lezen zodra je daar bent want dit avontuur staat bij mij ook in de planning(even de financien op orde krijgen)!! Reis jij ook met Activity International? Aangezien je naar Oaxaca gaat?

    Ben wel benieuwd hoe jij alles geregeld hebt en hoe je het uiteindelijk gaat hebben daar!!

    Weet je al op welk project je gaat werken?

    Misschien handig om emailadressen uit te wisselen? Die van mij is te verkrijgen via bovenstaand persoon ;-)

    Veel plezier alvast!!

    Groetjes Caroline

  • 23 Mei 2007 - 07:54

    Nic :

    Hey Niek, veel plezier daaro he!!! Ben benieuwd naar je verhalen straks, zal wel tof worden. En natuuuuurlijk zie ik je nog voordat je gaat he ;) Kuskus xxx

  • 24 Mei 2007 - 07:23

    Eefje:

    Heej Nicole!

    Supergaaf zeg!!! Wel jammer dat ik je net mis ga lopen, maar dat komt wel goed ;-) Heel veel plezier en je hebt groot gelijk om te gaan nu je nog nergens aan vast zit!!!!

    X Eef

  • 30 Juni 2007 - 12:06

    Stichting Muses:

    Hai Nicole,

    Namens Stichting Muses wensen wij jou een heel goede reis toe!
    En hopelijk vind je een mooi doel met het ingezamelde geld. Wij hebben onze donatie naar je overgemaakt.
    Succes met de voorbereidingen en als je nog vragen hebt kan je altijd mailen naar romy@muses.nl

    Vriendelijke groetjes,
    Jurrien Mammen en Romy Schagen.

    www.muses.nl

  • 25 Augustus 2007 - 18:07

    Janneke:

    Ik vond 't leuk om je gisteren nog even te spreken! Een goede reis morgen, veel plezier en succes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tilburg

Nicole
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 34836

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2009 - 17 Augustus 2009

Warsaw

30 April 2009 - 06 Mei 2009

Istanbul

26 Augustus 2007 - 25 November 2007

Mexico

Landen bezocht: